Jaietara ateratzen naiz? Ligatzera ateratzen naiz?

Arratsalde osoa eman dut neure burua prestatzen lagunekin. Gaur leku berri batera joan gara; giroa eta jendea ezagutzeko gogoa eduki dut.

Hasiera batean oso ondo pasatu dugu dantzatzen eta zerbait edaten… Geroago, mutil-talde bat hurbildu zaigu, hizketan hasi gara, barrezka, edaten jarraitu dugu. Mutil batekin geratu naiz bakarrik kontu-kontari, eta … bat-batean lagunak denak mutil banarekin joan direla konturatu naiz.

Zer egingo dut orain, berarekin bakarrik geratu ondoren? 

Etxera joan nahi dudala esanez gero, taldeko txepela naizela pentsatuko du. Gau batean ligatzen ez baduzu porrotarako zaudela ematen du. Berarekin geratzen banaiz, ordea, elkarrekin amaituko dugu, eta gaur ez daukat amodio-kontuetarako gogorik. Dantzan egin nahi dut. Mutila sinpatikoa da, baina egia esan, ez da oso nire gustukoa eta…  Ez, ezta pentsatu ere: neuk erabakiko dut zer nahi dudan. 

Neuk erabakitzen dut:

  • Ligatzea ala ez. Nahi dudalako ligatzen dut. Nahi ez dudanean EZ dut egin behar,  besteak ligatzen ibili arren. 
  • Ni neu izatea, ez egitea besteek egiten edo esaten dutena, nahi dudana baizik.
  • Parrandan askatasunez ateratzea, beharturik sentitu barik.
  • Neuk erabakitzen dut gauero, arratsaldero… momentu guztietan neuk!

Acerca de yoligoyodecido

Jóvenes que quieren ligar sin presiones

Comenta! (Este espacio está moderado y no se publicarán datos confidenciales ni personales)

